70,00 zł
Gwarancja
W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Jest to bardzo szybki proces reklamacji.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu ( faktury) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48) 694898484
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.
- Za wady nie uważa się i nie stanowią podstawy do reklamacji:
a) nieznaczne różnice kolorystyczne pomiędzy dostarczonym produktem a jego obrazem wyświetlanym na monitorze Klienta. Wynikają one z faktu, iż różne typy monitorów mogą przekłamywać rzeczywistą kolorystykę, jak również nieznacznych różnic kolorystycznych wynikających z metod konwersji lub próbkowania kolorów.
b) niewielkie niedokładności lub mikro pyłki na powierzchni wydruku na produkcie, pod warunkiem, że są one niewidoczne z odległości wynoszącej co najmniej dwukrotność przekątnej wydruku (dotyczy nadruków UV na szkle i materiałach płaskich)
c) nieznaczne różnice (do 1%) w wymiarze gotowych produktów
d) zgrzewy oraz łączenie z 2 lub więcej części banerów i siatek, których jeden z wymiarów przekracza szerokość roli, z której był drukowany
e) brytowanie nadruków na foliach
6. Klient traci prawo do zgłaszania roszczeń reklamacyjnych oraz z tytułu gwarancji, o ile została udzielona, w wypadku:
a) nie przestrzegania instrukcji montażu
b) jakiejkolwiek ingerencji w gotowy produktu
c) produktu uszkodzonego mechanicznie
d) nadruków podklejonych warstwą folii (druk na szkle) wystawionych na mocne światło dzienne
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@dexart.pl lub telefonicznie: (+48) 694898484 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.