Reklamacje i zwroty

Gwarancja

 

W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Jest to bardzo szybki proces reklamacji.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu ( faktury) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48) 694898484

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych. 
  5. Za wady nie uważa się i nie stanowią podstawy do reklamacji:

a) nieznaczne różnice kolorystyczne pomiędzy dostarczonym produktem a jego obrazem wyświetlanym na monitorze Klienta. Wynikają one z faktu, iż różne typy monitorów mogą przekłamywać rzeczywistą kolorystykę, jak również nieznacznych różnic kolorystycznych wynikających z metod konwersji lub próbkowania kolorów.
b) niewielkie niedokładności lub mikro pyłki na powierzchni wydruku na produkcie, pod warunkiem, że są one niewidoczne z odległości wynoszącej co najmniej dwukrotność przekątnej wydruku (dotyczy nadruków UV na szkle i materiałach płaskich)
c) nieznaczne różnice (do 1%) w wymiarze gotowych produktów
d) zgrzewy oraz łączenie z 2 lub więcej części banerów i siatek, których jeden z wymiarów przekracza szerokość roli, z której był drukowany
e) brytowanie nadruków na foliach

6. Klient traci prawo do zgłaszania roszczeń reklamacyjnych oraz z tytułu gwarancji, o ile została udzielona, w wypadku:

a) nie przestrzegania instrukcji montażu
b) jakiejkolwiek ingerencji w gotowy produktu
c) produktu uszkodzonego mechanicznie
d) nadruków podklejonych warstwą folii (druk na szkle) wystawionych na mocne światło dzienne

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@dexart.pl lub telefonicznie: (+48) 694898484 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl